Hyr hall eller idrottsanläggning

I Hörby kommun finns gymnastiksalar och hallar att hyra för turneringar, gruppträning och bollsporter.

Både föreningar och du som är privatperson får boka en hall.

Hyra en hall av kommunen

I kommunen finns många hallar där du kan idrotta i lag eller individuellt. På dagtid används flera av hallarna av kommunens skolor, men under kvällstid går det bra att göra en bokning.

Du kan boka både Georgshills gymnastiksal, Hörbyhallen och Lågehallen. Lediga tider och taxor finner du på vår bokningssida: Bokning.

Om du i stället vill boka en idrottshall på några av skolorna utanför tätorten så hör av dig till skolan. Du kan hyra gymnastiksal hos Killhults skola, Långaröds skola, Älvdalsskolan och Östraby skola.

Bokningsbara lokaler

Hyra en hall av en förening

Du kan också hyra en samlingslokal av en förening. I Hörby finns många föreningar som har egna anläggningar både i centralorten och i byarna. De lokalerna kan du hyra om du ska ha ett möte, en fest eller något annat evenemang.

Här är en lista på de olika föreningslokalerna som finns. Följ länkarna för att få mer information om lokalens storlek, utrustning och pris. Här hittar du också kontaktuppgifter till bokare.

Fick du hjälp av informationen på sidan?